تولید کنندگان لبنیات چاره ای جز افزایش قیمت ندارند.

  1. خانه
  2. /
  3. اخبار
  4. /
  5. تولید کنندگان لبنیات چاره ای جز افزایش قیمت ندارند.

در شرایط فعلی بازار که قیمت همه ی مواد غذایی در حال تغییر و مسلما رو به افزایش است، افزایش قیمت لبنیات برای تولید کنندگان اجتناب ناپذیر شده است. این در حالی است هزینه ای تولیدو مواد اولیه کار را برای کارخانجات لبنی سخت تر کرده است و حفظ کیفیت به همراه کنترل قیمت، بسیار دشوار به نظر می رسد.

کارخانجات لبنی در نقاط مختلف کشور در حال فعالیت هستند این شرکت ها و کارخانجات معمولا سهم بزرگی از مصرف مواد اولیه لبنی، مانند شیر دامداری ها، و همچنین بازار کار محلی را به خود اختصاص می دهند. فعالیت و ادامه ی کار این مراکز صنعتی برای بسیاری از کسب و کارهای خرد زیر مجموعه شان و نیروی انسانی فعال حیاتی است.

سعید صفری زاده مدیر توسعه و فروش شرکت لبنی هراز در گفتگویی با فودنا اذعان داشت با توجه به شرایط کنونی در بازار داخلی و نوسانات ارز, تولید کنندگان لبنیات مجبور به افزایش قیمت محصولات خود هستند. این چالش برای شرکتهای تولید کنندگان لبنیات که سعی می کنند کیفیت محصولات خود را ثابت نگاه دارند, دشوارتر خواهد بود. مشکلات داخلی فعالیت را برای تولید کنندگان بسیار سخت کرده و وزارت صنعت و معدن هم چاره اندیشی نمی کند. با توجه به گرانی چند برابری مواد اولیه و بسته بندی, تولیدکنندگان برای ماندن در بازار چاره ای جز افزایش قیمت ندارند, در حالیکه می دانند ممکن است سرانه مصرف محصولات آنها کاهش یابد.
فودنا یکشنبه ۱۱/۹/۹۷

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
سایر مطالب تکین
تولید کنندگان چاره ای جز افزایش قیمت ندارند.
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب