قانون جدید ترامپ

  1. خانه
  2. /
  3. اخبار
  4. /
  5. قانون جدید ترامپ

قانون جدید ترامپ، در مورد نوع تغذیه کودکان در مدارس اجرا می شود.

از زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالت متحده اوضاع این کشور را به دست گرفته است، تغییرات اساسی و گاهی غیرقابل پیش بینی در تغییر قوانین و اعمال آنها به وجود آورده است.

قانون جدید ترامپ:

در تمام دنیا،مدارس و دولت ها از طریق سیستم آموزشی، به وضع قوانین خاص،در جهت آموزش سبک زندگی و بهبود تغذیه ی کودکان می پردازند.اجرای این قوانین می تواند تاثیر مهمی بر روی  سبک زندگی کودکان در سیستم آموزشی و حتی خانواده هایشان بگذارد.

ترامپ به تازگی و در دولت جدیدش، قوانین عجیبی برای تغذیه مدارس وضع کرده است. اجرای این قوانین در سیستم اموزشی باعث می شود  دانش آموزان این امکان را داشته باشند که پیتزا، همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده بیشتری در طول هفته مصرف کنند.

هر چند نمیتوان تاثیر این تصمیمات را بر زندگی کودکان و مردم جامعه نادیده گرفت. اما اگر زاویه ی دیدمان را تغییر دهیم، خواهیم دید که این قوانین هدف های دیگری را نیز دنبال می کنند.

در دوره ریاست جمهوری اوباما، بانوی نخست آمریکا، میشل اوباما قوانین تغذیه ای مدرسه را به سمت مصرف بیشتر سبزیجات سوق داده بود. این قوانین در راستای اهداف بهداشتی سازمان های بین المللی و حتی خانواده هاست.اما قوانین ترامپ که تقریبا در جهت مخالف با قوانین دوره قبلی ریاست جمهوری آمریکا است، به شکل غافلگیر کننده ای دقیقا در روز تولد میشا اوباما اعلام گردید.

این اقدامات عجیب که در برخی از کشورها به دلایلی غیر از دلایل منطقی، قانون،ابلاغ و اجرا می شوند. شاید در نگاه اول خیلی پیش پا افتاده به نظر برسند. اما آیا این قوانین تعیین کننده‌ی سبک زندگی یک نسل نخواهند بود؟

و آیا دولت های بعدی برای اصلاح منطقی قوانین اشتباه،به سمت راهکارهای درست حرکت خواهند کرد؟

 

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
سایر مطالب تکین
قانون جدید ترامپ
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب