خمیر پیتزا ساده تکین

خمیر پیتزا ساده تکین ( نان نیمه آماده پیتزا)، به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از صرف زمان طولانی در آشپزخانه و یا نداشتن رضایت کامل از نتیجه نهایی تهیه‌ی خمیر پیتزا در خانه، به راحتی پیتزا بپزید. شما می‌توانید با صرف کمترین زمان ممکن، بهترین خمیر پیتزا را در دسترس داشته باشید و به راحتی در خانه برای عزیزانتان پیتزای خانگی بپزید. فقط کافیست بسته بندی محصولات تکین را از فریز خارج کرده و بلافاصله شروع به آماده کردن پیتزای ویژه‌ی خود کنید.

مشخصات محصول:

وزن خالص محصول: ۴۸۰ گرم

قطر خمیر: ۲۱ سانتی متر

تعداد خمیر پیتزا در هر بسته: ۴ عدد

تعداد محصول در هر کارتن: ۱۰ عدد

وزن خالص کارتن همراه محصول: ۴/۸ کیلو‌گرم

قطر هر خمیر پیتزا تکین مطابق استاندارد‌‌های این محصول، ۲۱ سانتی متر است، اگر این ابعاد برای شما بزرگ است و یا دوست دارید پیتزایتان ابعاد کوچکتری داشته باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم خمیر پیتزا مینی تکین را امتحان کنید. در هر بسته از این محصول چهار عدد خمیر پیتزا قرار دارد. اگر این تعداد برای شما زیاد است می‌توانید تعداد دلخواهتان را از بسته بندی محصول خارج کرده و مابقی را برای مصارف بعدی در فریزر نگهداری کنید. توجه داشته باشید که این محصول به شکل نان نیمه آماده تولید و عرضه می‌گردد و از نظر فنی خمیر محسوب نمی‌شود. با توجه به این موضوع شما زمان کمتری برای تهیه‌ی پیتزا صرف خواهید کرد و در زمان کمتری به نتیجه‌ی مورد نظرتان می‌رسید.

توصیه: این محصول ( نان نیمه آماده پیتزا تکین) از بهترین مواد اولیه و با روش‌های روز صنعتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. به دلیل استفاده از شیر و تخم مرغ در ترکیبات این محصول، توصیه می‌کنیم برای حفظ کیفیت، حتما آن را فریزر نگهداری نمایید.

از توجه شما سپاسگزاریم.