پنیر پیتزا دو کیلویی سوپر مارکتی رویال

  1. خانه
  2. محصولات تکین
  3. پنیر پیتزا دو کیلویی سوپر مارکتی رویال

پنیر پیتزا دو کیلویی سوپر مارکتی رویال

پنیر پیتزا دو کیلویی سوپر مارکتی رویال به شکل رنده شده‌ و دو رنگ از با کیفیت ترین کره‌های حیوانی و با رنگ طبیعی بتاکاروتن تهیه می‌شود. این محصول به صورت اختصاصی برای مصارف خانگی در اوزان بالا، تولید و به بازار عرضه شد. و بسته بندی آن برای مصرف کنندگان محترمی خانگی، با طراحی ویژه‌ای بهینه شده است.

مشخصات محصول:

وزن خالص محصول: ۲۰۰۰ گرم

تعداد محصول در هر کارتن: ۶ عدد

وزن خالص کارتن همراه محصول: ۱۲ کیلو‌گرم

بسته بندی پنیر پیتزا دو کیلویی رویال تکین، بسیار هوشمندانه طراحی شده است. در بسته بندی این محصول علاوه بر زیبایی و استفاده از رنگبندی جذاب، زیپ کیپ، تعبیه شده است. وجود زیپ کیپ، به شما مصرف کننده‌ی عزیز، امکان مدیریت مصرف بیشتری می‌دهد. هر چند حجم ارائه شده، برای مصارف خانگی بالا، مناسب است، اما بعضی از مصرف کنندگان، این حجم را به دلایل دیگری، مثل صرفه جویی اقتصادی یا کم شدن تعداد دفعات مراجعه به فروشگاه، انتخاب می‌کنند.

زیپ کیپ تعبیه شده در بسته‌بندی، امکان استفاده‌ از پنیر را در مراحل و دفعات مختلف برای شما فراهم می‌کند. فقط کافیست بعد از هر بار مصرف، زیپ را مجددا ببندید و بسته‌بندی را سریعا به فریزر برگردانید تا عطر، طعم و کیفیت محصول به خوبی حفظ شود. به این ترتیب شما می‌توانید متناسب با شرایط خود، محصول را تهیه و بارها از آن استفاده کنید. هر چند ما توصیه می‌کنیم که اگر میزان مصرف شما، در حالت کلی، کمتر است از سایر محصولات تکین، مثل پنیر پیتزا ۱۸۰ گرمی، پنیر پیتزا ۵۰۰ گرمی و پنیر پیتزا یک کیلویی رویال، که حجم کمتری دارند و با میزان مصرف شما متناسب هستند را انتخاب و تهیه فرمایید.

از توجه شما سپاسگزاریم.