پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال

  1. خانه
  2. محصولات تکین
  3. پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال

پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال

پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال تکین (رنده شده‌ی دو رنگ)، از با کیفیت ترین کره‌های حیوانی تهیه شده است و حاوی رنگ طبیعی بتاکاروتن است که ظاهر این پنیر را چه در حالت خام و چه در حالت ذوب شده بر روی پیتزا، بسیار جذاب می‌کند.

مشخصات محصول:

وزن خالص محصول: ۱۰۰۰ گرم

تعداد محصول در هر کارتن: ۱۰ عدد

وزن خالص کارتن همراه محصول: ۱۰ کیلو‌گرم

پنیر پیتزا یک کیلویی رویال با طراحی شفاف، زیبا و نایلونی جهت مصارف خانگی، در اوزان بالا تولید و عرضه گردیده است. شما می‌توانید این محصول و سایر محصولات ما را به راحتی در سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت‌های نزدیک محل سکونت تان پیدا کنید. در بسته بندی این محصول به شکل خلاقانه‌ای زیپ کیپ تعبیه شده است. این شکل از بسته بندی به شما مصرف کننده‌ی عزیز امکان بستن مجدد زیپ بعد از برداشتن میزان دلخواه از پنیر را می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید حجم بیشتری از پنیر پیتزا را در یک بار مراجعه به فروشگاه تهیه فرمایید و بارها از آن استفاده کنید. زیپ کیپ باعث حفظ کیفیت، عطر و طعم پنیر حتی در تعداد دفعات بالای مصرف آن می‌شود.

البته اگر شما در هر وعده، مقدار بسیار کمی پنیر پیتزا مصرف می‌کنید یا بین تعداد دفعات مصرفتان فاصله‌ی زمانی زیادی ایجاد می‌شود، ما به شما توصیه می‌کنیم از سایر محصولات تکین، با بسته بندی‌های کوچکتر و حجم‌های کمتر، مثل پنیر پیتزا ۱۸۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی استفاده کنید. این محصولات جهت مصارف خانگی کمتر به صورت ظرفی تولید و عرضه می‌گردند. توجه داشته باشد که همه‌ی انواع پنیر پیتزای پروسس به دلیل دمای ذوب پایین، حتما باید در دمای زیر صفر درجه‌ی سانتی گراد یا در فریزر نگهداری شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم هر مقدار از پنیر پیتزا را که تهیه می‌کنید، به محض خرید به فریزر منتقل کنید و بعد از هر با مصرف مجددا ما بقی پنیر را سریعا به فریزر بر گردانید.

از توجه شما سپاسگزاریم.