پنیر پیتزا پروسس ورقه ای یک کیلویی تکین

  1. خانه
  2. محصولات تکین
  3. پنیر پیتزا پروسس ورقه ای یک کیلویی تکین

پنیر پیتزا پروسس ورقه ای یک کیلویی تکین

پنیر پیتزا پروسس ورقه ای یک کیلویی تکین به صورت پر چرب، ورقه‌ای و دو رنگ از با کیفیت ترین کره‌های حیوانی  و با رنگ طبیعی بتاکاروتن تهیه می‌شود. درصد چربی بالا و کشش پذیری بسیار عالی این پنیر، آن را برای پخت بسیاری از غذاها مثل انواع همبرگر مناسب کرده است. بسته‌بندی این محصول به صورت اختصاصی برای مصارف رستورانی و فست فودها که حجم مصرف بیشتری دارند، به شکل ظرفی طراحی شده است. طراحی دقیق و متفاوت بسته بندی این پنیر به صورت ظرفی، باعث جلوگیری از فشردگی و خرد شدن محصول و در نتیجه افزایش کیفیت آن گردیده است.

مشخصات محصول:

وزن خالص محصول: ۱کیلو گرم

تعداد محصول در هر کارتن: ۱۲ عدد

وزن خالص کارتن همراه محصول: ۱۲ کیلو‌گرم

مصرف کنندگان محترمی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای به آشپزی و پخت انواع غذاهای پنیری می‌پردازند، معمولا حجم مصرف بسیار بالایی دارند. این محصول برای مصرف این عزیزان به صورت اختصاصی تولید و ارائه می‌شود. بسته بندی این محصول به صورت ظرفی، باعث حفظ شکل و بافت پنیر و در نهایت حفظ کیفیت محصول می‌شود. شکل ظرفی بسته بندی این محصول، امکان انبارداری و دپو پنیر، بدون نگرانی از تغییر شکل و فشرده شدن  را در حجم‌های بالا برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر این محصول، سایر محصولات رستورانی ما به صورت رنده شده، با کیفیت‌های مختلف و بسته بندی متفاوت ( تاپینگ پیتزا ویژه ، پنیر پیتزا ویژه ظرفی،  تاپینگ پیتزا دانمارکی، تاپینگ پیتزا اسنکی   ) تولید و عرضه می‌شود. شما رستوران داران، فست فودی‌های و صاحبان کسب و کار می توانید متناسب با نیاز خود و میزان مصرف، محصول موردنظر را انتخاب و برای تامین آن به صورت عمده، با همکاران ما در تماس باشید. ۶ ظرف یک کیلویی این محصول در یک کارتن قرار می‌گیرد.

از توجه شما سپاسگزاریم.