پنیر پیتزا ۱۸۰ گرمی تکین

پنیر پیتزا ۱۸۰ گرمی تکین (رنده شده‌ی دو رنگ)، تهیه شده از با کیفیت ترین کره‌های حیوانی و حاوی رنگ طبیعی بتاکاروتن است. بسته بندی این محصول برای استفاده‌ی شما مصرف کننده‌ی عزیز، بهینه شده است.

مشخصات محصول:

وزن خالص محصول: ۱۸۰ گرم

تعداد محصول در هر کارتن: ۴۰ عدد

وزن خالص کارتن همراه محصول: ۷/۲۰۰ کیلو‌گرم

طراحی ظریف و متفاوت بسته بندی پنیر‌پیتزای پروسس رنده شده ۱۸۰ گرمی به صورت ظرفی می باشد که باعث جلوگیری از فشردگی و خرد شدن محصول و در نتیجه افزایش کیفیت آن گردیده است. علاوه بر این ، بسته بندی هوشمندانه و منحصر به فرد آن جلوه ای زیبا به یخچال‌ها و ویترین‌های فروشگاهی بخشیده و موجب جذابت بیشتر و تامین سلیقه‌ی شما مصرف کنندگان محترم می گردد. این محصول برای مصارف خانگی به صورت اختصاصی تولید و به بازار عرضه گردیده است تا شما عزیزان بتوانید متناسب با نیازتان،بسته بندی و حجم مطلوب تری را انتخاب نمایید.

پنیر‌پیتزا پروسس ۱۸۰ گرمی تکین، در دما متناسب با استاندارهای این محصول ذوب می‌شود به همین دلیل حتما باید آن را در دمای زیر صفر یا فریزر نگهداری کنید. نگه داشتن این محصول در دماهای بالاتر از صفر درجه‌ی سانتی گراد باعث تغییر در شکل و بافت پنیر و در نهایت کاهش کیفیت آن خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای مصارف خانگی که معمولا حجم کمتری از پنیر مورد استفاده قرار می‌گیرد،  بسته بندی‌های ۱۸۰ گرمی و یا ۵۰۰ گرمی محصول را تهیه فرمایید. و پس از برداشتن حجم مورد نیاز، ما بقی پنیر را به سرعت به فریزر برگردانید تا برای مصارف بعدی، کیفیت آن حفظ شود.

از توجه شما سپاسگزاریم.