ترکیب انواع مختلف پنیر، یک ماجراجویی خوشمزه و پنیری

  1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. ترکیب انواع مختلف پنیر، یک ماجراجویی خوشمزه و پنیری

آبا تاکنون پنیرهای مختلف را با هم ترکیب کرده اید؟ ساخت ترکیبات جدید از پنیرهای مختلف تجربه ی جالبی است. این کار به ایجاد طعم های خاص و منحصر به فرد می انجامد. البته وقتی از هر پنیر فقط مقدار کمی در دسترس دارید هم می توانید از این ترکیبات برای پخت غذا و مخصوصا پیتزا استفاده کنید.

راه های زیادی  برای ترکیب پنیر پیتزاهای تاپینگ و ایجاد نتایج خوشمزه وجود دارد، با این حال یک تکه پنیر ساده و بدون تزئین همیشه یک  گزینه ی محبوب و پرطرفدار باقی خواهد ماند. طعم پنیر منحصر به فرد نیست بلکه پنیر طیفی از طعم ها است، از ملایم و خامه ای گرفته تا تند و پیچیده. گاهی اوقات، لازم است که از آنها به طور کامل و بدون رقابت با مجموعه ی مواد تشکیل دهنده دیگر پیتزا قدردانی کنیم.

ترکیب پنیرهای مختلف با یکدیگر

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که از طعم پیتزا و پنیر پیتزا خسته شده اید، شاید به خاطر این است که پخت پیتزا برای شما به روش خوبی انجام نشده است. ما یک پیشنهاد داریم، بیایید ترکیبات زیر را امتحان کنید، تا تفاوت طعم های ساده ولی شگفت انگیز پیتزا و انواع پنیر را دوباره تجربه و کشف کنید.ممکن است بگویید پیدا کردن و ترکیب کردن این پنیر ها کار سخت و بیهوده ایست، ولی اگر شما یک آشپز ماهر باشید و یا یک علاقه مند به ایجاد طعم های خاص و منحصر بفرد، ممکن است این مواد را در دسترستان داشته باشید. ما در اینجا این ترکیبات را معرفی میکنیم و امیدواریم شما با در دسترس داشتن هر کدامشان، آن ها را امتحان کنید و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:  چطور پنیر پیتزا را تازه نگهداریم؟ راهکار‌های عملی

پنیر موزارلا به دلیل ذوب فوق العاده و خاصیت ارتجاعی و کششی اش، همیشه به عنوان زیر ساز و پایه پنیر پیتزا، در صدر قرار دارد.سایر پنیر ها به عنوان پوشش دهنده بر روی پیتزا گزینه های خوبی هستند و ترکیبات مختلف آنها با هم، طعم های خاص و هیجان انگیزی را به وجود می آورد.

  1. ترکیب پنیر موزارلا، پروولون و پارمزان:

ترکیب پنیر موزارلا پروولون و پارمزان، یک ترکیب کلاسیک محسوب می شود. در اصل این پنیرهای ایتالیایی مکمل همدیگر  هستند و پیتزا یک غذای فوق العاده مناسب برای ارائه ی این ترکیب و طعم خاص آن است.

پنیر موزارلا طعم خامه ای، تازگی و کشش بسیار خوبی را به اشتراک می گذارد در صورتی که پروولون طعم خامه ای- کره ای و مزه ی تندی دارد و مزه ی تندی را به غذا اضافه می کند. حالا ترکیب این دو پنیر، لایه هایی از طعم ها را ایجاد می کند.

  1. ترکیب پنیر موزارلا و چدار:

استفاده از پنیر چدار در واقع یک راه میانبر برای خوش طعم کردن پیتزا محسوب می شود. پنیر چدار طعم تند آجیلی دارد و ترکیب آن با پنیر موزارلا که تندی ملایم تر و خنثی تری را ارائه می دهد، پیتزای شما را سرشار از طعم پنیر خواهد کرد. پنیر چدار توانایی تحمل حرارت بالا را ندارد پس بهتر است در این ترکیب، میزان چدار را در مقایسه با موزارلا کمتر در نظر بگیرید و علاوه بر این پیتزا را نیز در دمای پایین تری بپزید.

  1. ترکیب گودا و چدار:

پنیر گودا و چدار یک ترکیب دلپذیر و محبوب را خلق می کنند. پس چرا این زوج فوق العاده را در کنار هم به کار نبریم؟ پنیر گودا دارای طعمی معطر با ظاهری کاراملی است که به خوبی ذوب می شود و روی سطح خود را نگه میدارد، پس می تواند برای پوشش دهی سطح پیتزا انتخاب مناسبی باشد.حالا از طعم تند و تیز چدار هم به عنوان مکمل در کنار گودا عالی می شود.

  1. جک مونتری و پنیر فتا:

پنیر جک مونتری طعم ملایم کره ای دارد و خیلی خوب ذوب می شود. همین ویژگی اش آن را به یک پنیر پیتزای عالی تبدیل کرده است. از طرف دیگر پنیر فتا خیلی سریع جایش را در بین علاقه مندی های مردم آمریکا باز کرده است. فتا طعم تندی و شوری را در کنار بافت تردش ایجاد می کند. مزه و بافت پنیر فتا همراه با طعم ملایم و کره ای جک مونتری، تجربه ی جدیدی از حس دهانی را به شما خواهد داد. اگر در مورد ترکیب طعم های مختلف پنیر و ساخت ترکیبات جدید از پنیرهای مختلف تجربه ی خاصی دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:  پیتزا و ریاضیات، آشپزی به سبک هنری و دقیق
مطالب مرتبط:
از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

ترکیب پنیرهای مختلف با یکدیگر
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب