شرکت در نمایشگاه بین المللی

  1. خانه
  2. /
  3. رویدادها
  4. /
  5. شرکت در نمایشگاه بین المللی

شرکت در نمایشگاه های بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع بسته بندی، اولین قدم برای ورود فعالان صنعت غذا، به بازارهای صادراتی و شناسایی مشتریان بین‌المللی است. در این رابطه و با توجه به ارتباط نزدیک مدیران نمایشگاه‌های بین‌المللی با مدیران شرکت‌های ایرانی و تجارب به‌دست آمده در سالهای اخیر، نکات زیر مورد توجه است.

نقش نمایشگاه بین المللی در صرفه جویی زمان، سرمایه و انرژی

زمان، سرمایه و انرژی ما و شرکت ما نا محدود نیستند. اینها عواملی هستند که نمی توان به راحتی آنها را مورد آزمون و خطا قرار داد. درحقیقت دوران آزمون و خطا به دلیل محدودیت منابع گذشته است. بنا براین در مسیر برنامه‌ریزی صادرات خود، حتماً با افراد با تجربه و کارشناس مشورت نمایید.

فروش یا صادرات

متأسفانه برخی از مدیران شرکت‌ها ، موضوع صادرات را با فروش و درآمد‌زایی یکسان می‌دانند. فراموش نکنیم کالای تولید شده در هر جای جهان و با هر کیفیت تولیدی، مشتری خود را خواهد یافت و در نهایت به فروش خواهد رسید. ولی صادرات، یک برنامه ریزی دراز مدت برای حضور و مانایی در بازارهای بین المللی است.
یک صادرکننده موفق، بخش عمده ای از درآمد فروش محصولات خود در بازارهای بین الملل را صرف بازاریابی مجدد و حضور در نمایشگاه‌های جدید حرفه ای میکند. کارهایی مثل ثبت برند در بازارهای هدف، تبلیغات موثر و حفظ مشتریان، بدون وجود تفکر صادراتی در مجموعه مدیران،نمی تواند به خوبی مثمر ثمر باشد.

تفکر صادراتی

هدف واقعی مدیران، برنامه ریزی چند ساله‌ی بازاریابی، تمرکز و ثبات تصمیم گیری و تحمل هزینه‌های بازاریابی از ملزومات رشد صادرات شرکت هاست.همچنین مدیریت موانع و مشکلات، آگاهی از قوانین بین المللی و پی گیری جزئیات ازآغاز تا پایان هر پروژه صادرات را نیز باید به مشخصات یک سازمان با تفکر صادراتی اضافه کرد.البته برای مدیران موفق صادراتی، پایانی وجود ندارد، اما آغاز پروژه، شناسایی بازارهای هدف بر اساس طبیعت محصولات تولیدی است.

بیشتر بخوانید:  روز جهانی سمبوسه 2024

نمایشگاه‌های بین‌المللی

اولین پله بازاریابی در بازارهای بین‌الملل، حضور در نمایشگاه‌های تخصصی شناخته شده و حرفه ای بین‌المللی است.

برنامه‌ریزی

فراموش نکنیم که خریداران در بازارهای بین‌المللی، بطور مستمر در ارتباط با برند‌های بزرگ هستند. پس با یکبار حضور در نمایشگاه، خواهید توانست بخشی از آنها را ملاقات نمایید. با دو بار حضور می توانید علاوه بر ملاقات با بخشی دیگر از خریداران، فرصتی برای ملاقات مجدد با خریداران قبلی را داشته باشید و روابط خود را با مشتریان منطقه مستحکم نمایید.
شرکت در دوره سوم نمایشگاه، منجر به شناسایی برند شما در ذهن خریداران منطقه و حضور فیزیکی شما در این رویداد، یادآور چهره شما نزد خریداران، از لحاظ روانشناسی بازاریابی خواهد بود.

آموزش

یکی دیگر از اهداف شرکت در نمایشگاه، آموزش است. تولید کنندگان ایرانی به بازار داخل و سلیقه مصرف کنندگان داخلی مسلط هستند. به نوعی با تنوع محصولات خود، بازار را مدیریت می کنند. لیکن به عنوان مثال، زمانی که شما در نمایشگاه دبی شرکت می کنید، خریدارانی از بازارهای کشورهای مختلف را ملاقات می نمایید. هر‌کدام از این مشتریان، نظرات کاملاً متفاوتی را در مورد کیفیت محصولات، آنالیز و ترکیبات مواد اولیه دارند. یا اطلاعاتی درمورد تنوع رنگ و طراحی بسته بندی، قوانین و تعرفه واردات کشور خودشان به شما ارایه خواهند نمود.

توصیه‌های خریداران، بعضاً طرز تفکر ما را نسبت به روند تولید و بسته بندی محصولاتمان تغییر خواهد داد. و یا ما را وارد مسیر جدید و پویاتری در زمینه تجارت بین الملل محصولاتمان می‌نمایند.

نمایشگاه صنایع غذایی

شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع بسته بندی

نمایشگاه بین المللی مشهد، برای بیست و یکمین بار میزبان فعلان صنایع غذایی و ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی است.
شرکت پونک شیر خاوران، فعال در زمینه ی تولید پنیر پیتزا،خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی، با برند تکین نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
و از شما عزیزان برای بازدید از غرفه ی این شرکت، در بیست و یکمین نمایشگاه بین الملی صنایع غذایی و چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی دعوت بعمل می‌آورد.
زمان: ۲۶ الی ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۰
مکان: نمایشگاه های بین الملی مشهد-سالن بهار-غرفه شماره ۱۴ برگزار می گردد.
منتظر دیدار شما هستیم.

از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع بسته بندی
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب