دوباره شهریور و دوباره نمایشگاه آی فود مشهد (هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته – شهریور ۹۶ – مشهد)، خرسندیم که بار دیگر توان بر این بود که برای چندمین بار دوره متوالی ، یکی از مهمترین نمایشگاه‌های مهم صنعت غذایی کشور شرکت کردیم ، باعث افتخار ماست که می توانیم علاوه بر تهران و شیراز و … در کنار بزرگان و فعالان صنعت غذایی کشور حضور نمایشگاهی فعال داشته باشیم و اینگونه مفتخر به میزبانی شما عزیزان شویم.

امسال برای اولین بار در این نمایشگاه بین المللی که با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان برگزار شد، بزرگ ترین  رویداد صنعت غذا و محصولات با محوریت کار آفرینی ، بازرگانی، نوآوری و آخرین دستاوردها این حوزه ،‌با حضور فعالان صنایع غذایی و محصولات کشاورزی رقم خورد. حضور این عزیزان، موجب ارتقا سطح کمی و کیفی این نمایشگاه شد. در پایان نمایشگاه، همچنین منتخبین و برترین های این صنایع ، در سه محور ذکر شده، انتخاب و معرفی شدند. ما نیز ضمن آرزوی موفقیت برای همه‌ی این بزرگان و فعالان ارزشمند صنایع غذایی، در تلاشیم تا با تولید و ارائه‌ی محصولات با کیفیت، قدمی هر چند کوچک در جهت جلب رضایت شما همراهان و مشتریان عزیز برداریم. حضور گرم شما عزیزان، باعث برگزاری هر چه پر شور تر این نمایشگاه‌ها و در نهایت ارتقای کمی و کیفی سطح ارائه‌ی خدمات خواهد شد.

بر خود لازم می‌دانیم که قدردان حضور و همراهی گرم شما عزیزان باشیم. بسیار مفتخریم که افتخار میزبانی شما را در این رویداد بین المللی صنایع غذایی داشیم و در پایان لازم میدانیم از مجریان برگزار کننده نمایشگاه که مارا در زمینه رضایت شما شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان یاری رساندند کمال تشکر را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  روز جهانی آشپز، علم و هنر در خدمت تجربه طعم‌های لذت‌بخش

حضور شرکت پونک شیر خاوران در نمایشگاه آی فود مشهد

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
سایر مطالب تکین
حضور شرکت پونک شیر خاوران در نمایشگاه آی فود مشهد
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب