نمایندگی های شرکت پونک شیر خاوران

  1. خانه
  2. نمایندگی های شرکت پونک شیر خاوران

نمایندگی های شرکت پونک شیر خاوران ( نمایندگی پنیر پیتزا ، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی) در نقاط کشور فعال هستند.

درباره ی نمایندگی پنیر پیتزا و سایر محصولاتمان بیشتر بدانید…

شرکت پونک شیر خاوران ( تولید کننده ی انواع پنیر پیتزا ، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی ) در سال ۱۳۸۳ توسط گروهی از متخصصین در امر صنایع غذایی تاسیس گردید که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه مشاوره و راه اندازی خطوط انواع پنیر چاشنی و پنیر پیتزا ارائه نمود. این شرکت بصورت تخصصی از سال۱۳۸۵ در زمینه تولید انواع پنیر پیتزا، پروسس، موزارلا و پنیرهای طعم دار با نام تجاری تکین به فعالیت خود ادامه داد. پس از آن به یاری خداوند جهت پیشبرد اهداف و تنوع محصولات تکین، خط تولید انواع خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی، مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین دستگاههای موجود دنیا، افتتاح و راه اندازی شد. هم اکنون محصولات شرکت پونک شیر خاوران شامل انواع پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی است. برای آشنایی بیشتر با محصولات به بخش محصولات مراجعه فرمایید.

باتوجه به استقبال فراوان مصرف کنندگان محترم، هم اکنون نمایندگی های فعال شرکت پونک شیر خاوران – تکین، در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت و رساندن محصولات تکین (پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی) به دست مشتریان عزیز می باشند. محصولات شرکت پونک شیر خاوران شامل انواع پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی است. برای آشنایی بیشتر با محصولات به صفحه ی معرفی محصولات مراجعه فرمایید.

نمایندگی پنیر پیتزا و سایر محصولات:

باتوجه به استقبال فراوان مصرف کنندگان محترم از محصولات تکین، هم اکنون نمایندگی های فعال شرکت پونک شیر خاوران – تکین ( نمایندگی پنیر پیتزا ، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی)، در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت و رساندن محصولات تکین به دست مشتریان عزیز می باشند.در حال حاضر محصولات تکین به واسطه ی نمایندگی های فعال خود، در سراسر کشور، به راحتی در دسترس شما مصرف کننده ی عزیز قرار دارند. اما برای رفاه حال شما عزیزان،  سعی و تلاش ما بر افزایش نمایندگی ها و به طبع آن تسهیل در دسترسی شما به محصولات تکین است. اگر شما هم یک شرکت پخش دارید و یا تمایل به همکاری با ما و ارائه ی محصولات ما به مشتریانتان را دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

نمایندگی پنیر پیتزا

اخذ نمایندگی پنیر پیتزا و سایر محصولات:

شرکت پونک شیر خاوران در نظر دارد، در شهر های فاقد نمایندگی، از بین واجدین شرایط، نماینده‌ی فعال بپذیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعت بیشتر درباره ما و اخذ نمایندگی ، در شهر های فاقد نمایندگی،نقشه ی پایین صفحه مراجعه و بعد از پر کردن فرم، در خواست نمایندگی خود را برای ما ارسال کنید؛ و یا به وسیله‌ی سایر راه های ارتباطی با همکاران ما در تماس باشید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و بعد از دریافت اطلاعات، احراز صلاحیت و عقد قرار داد، همکاری ما با شما به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

تمام راه های ارتباطی ما در صفحه ی ارتباط با ما ذکر شده است. شما می توانید با کلیک بر روی عضویت در کانال تلگرامی تکین، در کانال تلگرامی ما عضو شوید. و یا با کلیک بر روی آیکون واتساپ در گوشه ی سمت راست تمام صفحات، به صورت آن لاین با کارشناسان ما در ارتباط باشد. در صورت تمایل به اطلاع از آخرین پست‌ها و خبرها، ما را در اینستاگرام، لینکدین و فیسبوک نیز فالو کنید.

شهرهای نشان داده شده در نقشه زیر دارای نمایندگی های شرکت پونک شیر خاوران – تکین می باشند. در صورت درخواست نمایندگی برای سایر شهرها از طریق فرم و اطلاعات تماس درج شده در پایین نقشه با ما در تماس باشید.

در صورت درخواست نمایندگی و یا سوال درخصوص نمایندگی های موجود با ما از طریق فرم زیر در تماس باشید.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
نمایندگی پنیر پیتزا تکین
از توجه شما سپاسگزاریم.