گواهینامه کنترل کیفیت امروزه به عنوان عامل اصلی در تصمیم‌گیری مشتریان در مرحله ارزیابی محصول و یا خدمات به کار می‌رود. بدون شک همه بر این باوریم که محصول کیفیت و حضور در صحنه رقابت داخلی و جهانی با شعار دادن تحقق نمی‌یابد. بلکه دستیابی به این امر مهم فقط با شناخت و استفاده از روشهای علمی و عملی مربوطه امکان‌پذیر است.

در سالهای اخیر کنترل های کیفی و مدیریت کیفیت به صورت واژه‌های آشنا برای صنایع کشورمان درآمده‌اند. ولی هنوز در بسیاری از صنایع هر چه مدعی بهره‌گیری از اصول این روش ادعا به عمل می‌آید ولی اقدامات عمیق ، علمی و گسترده بسیار فاصله دارد. در حالی که یکی از موثرترین اقدامات برای بهره‌وری واقعی صنایع کشور و حفظ منافع مصرف کنندگان و دست یافتن به بازارهای صادراتی و در نهایت تامین منافع ملی، به بهره‌گیری از اصول علمی کنترل و مدیریت کیفیت وابسته است.

در مهندسی و تولید صنعتی، بخش کنترل کیفیت و مهندسی کیفیت به بخشی گفته می‌شود که به درست کردن روش‌هایی مشغول است تا کارخانه بتواند بوسیله آن روش‌ها از مرغوبیت و مشتری‌پسند بودن کالاهای تولیدی خود مطمئن گردد. این روش‌ها و سیستم‌ها معمولاً با همکاری با دیگر رشته‌های مهندسی و بازرگانی طراحی می‌شوند.

واحد کنترل کیفی با ایجاد سیستم کنترل دقیق و استفاده از تجهیزات و پرسنل مجرب بخش وسیعی از تستها و کنترلهای لازم در زمینه های مختلف از جمله مواد خام , پروسه ساخت و آزمایشهای لازم را عهده دار است.

شرکت پونک شیر خاوران نیز مانند سایر شرکت های معتبر صنایع غذایی خود را ملزم به رعایت اصول و روش های کنترل کیفی، در تمام مراحل تولید کرده است. ما با دریافت گواهینامه کنترل کیفیت در تلاشیم تا محصولی سالم و با کیفیت را با رعایت تمام اصول فنی و کیفی، تولید، و به شما عزیزان عرضه کنیم. امیدواریم تلاش های ما در این راستا، موجب جلب رضایت شما همراهان گرامی گردد.

مطالب مرتبط:
از توجه شما سپاسگزاریم.