هر اندازه محبت و مهربانی مادر، قتبل تقدیر و ستایش است. به همان اندازه هم قدرت و توانمندی او را در تربیت و هدایت کودکان باید مورد تحسین قرار بگیرد. در قانون جهان، هرچه ارزش و مرتبه ی  موجودی بیشتر و  بالاتر باشد، مسئولیت و وظایف او هم گرانتر و پر رنگ تر می شود. بر این اساس می توان گقت ، وجود زن چه در مقام انسانیت و بشریت،  و چه در جایگاه ارزشمند و بی نظیر مادری، رشد دهنده و اعتلا بخش افراد جامعه انسانی است، و از مقام والا و منحصر بفردی برخودار است.

جایگاه و منزلت مهم زن از یک طرف،  و سختی و اهمیت وظایف او از طرف دیگر، و همچنین سنگینی اموری که در قوانین آفرینش، به صورت ذاتی بر عهده او نهاده شده، از این موجود بر خلاف تصور برخی از افراد، بنیادی قوی و تحسین برانگیز ساخته است.

بعضی از افراد بنا بر باور غلطت بر این عقیده اند که زنان اعضای آسیب پذیر جامعه اند که توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارند. و یا به دلیل ضعف های فیزیکی مورد آسیب های جدی قرار می گیرند، اما حقیقت این است که روح و شخصیت هر زن، متناسب با شرایط محیطی خودش، به سرعت رشد می کند و از او در جایگاه انسانی، زنانگی و مادری اش، تندیسی تحسین برانگیز می سازد. تندیسی که وجود و خلق بسیاری از اتفاقات بزرگ و مثال زدنی را باعث می شود.

شاید تصور نقش مهم و تاثیر گذار ماردان و زنان، با وجود ظرافت ها و حساسیت هایشان، در تغییر مسیر تاریخ و کلیت جامعه ی بشریت سخت باشد. ولی این حقیقت که زنان تعیین کننده ی بسیاری از کنش ها و واکنش های رخ داده در جوامع بشری هستند غیر قابل انکار است. چرا که اثر تربیتی  این افراد، بر روح و روان اعضای تشکیل دهنده ی جوامع، در برخی برهه ها باعث تغییرات اساسی در رفتار یک یا چندین نسل بعد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  روز جهانی آشپز، علم و هنر در خدمت تجربه طعم‌های لذت‌بخش

چیزی که ناگفته پیداست، این است که سلامت، رشد و ارتقای ماردان و زنان، موجب اعتلای جامعه ی بشریت خواهد شد. روز مادر بهانه ایست برای قدر  دانی از این سرچشمه های زندگی بخش و تاثیر گذار، که با لطافت ها و مهربانی هایشان، دنیا را جای زیبا تری می کنند.

ما در شرکت پونک شیر خاوران، این روز را به تمامی زنام و مادران، تبریک و تهنیت گقته و برای تمام این عزیزان بهترین ها را آرزومندیم.

مطالب مرتبط:
از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

روز مادر مبارک
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب