روز ملی اصناف سال ۱۴۰۳ گرامی باد.

  1. خانه
  2. /
  3. رویدادها
  4. /
  5. روز ملی اصناف سال ۱۴۰۳ گرامی باد.

اول تیرماه روز ملی اصناف گرامی باد.

اصناف

اصناف یک مجموعه ی بزرگ از نهادهای مردمی و صنعتی در کشور است که قشر بزرگی از افراد جامعه در آن فعالیت می کنند که توسط خودم مردم نیز اداره می شود. این نهاد بزرگ اجتماعی، گرداننده ی چرخ های بزرگ اقتصاد هر جامعه هستند و موفقت و پویایی آنها، تضمین کننده ی پویایی و رشد اقتصادی کشور است.

از آنجا که آثار مثبت و منفی فعالیت های صنفی در جامعه، مستقیما در معیشت مردم و کلیت جامعه نمود پیدا می کند، در شرایط اقتصادی امروز، در سال های اخیر، فعالیت صنوف مختلف کشور به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. علاوه بر مشکلات معمول، گرانی های اخیر، آشفتگی های اقتصادی، وضعیت بازار، قیمت گذاری کالاها، تامین مواد اولیه و… شرایط را برای فعالیت اکثر صنوف، سخت کرده است.

روز ملی اصناف

اول تیرماه ، با هدف توجه ویژه به جایگاه اصناف و نقش مهم و اساسی آنها بر اقتصاد جامعه و توجه و بررسی مشکلات آنها، به عنوان روز ملی اصناف، نام گذاری شده است. هر ساله به مناسبت این روز،مدیران بخش بازرگانی وزارت صنعت و معدن و تجارت، فعالان اقتصادی، مسئولان اتحادیه ها و مجامع صنفی کشور، در مورد رفع معضلات و مشکلات اصناف به گفت و گو و تبادل نظر می پردازند.

امروزه به دلیل شرایط خاص اقتصادی، از جمله همه گیری کرونا، رکود اقتصادی ناشی از تورم، افزایش هزینه ای تولید و مواد اولیه و در مقابل کاهش تقاضای بازار، بسیاری از صنوف در معرض خطر اضمحلال و حذف شدن از چرخه ی اقتصاد کشور قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:  روز جهانی آشپز، علم و هنر در خدمت تجربه طعم‌های لذت‌بخش

بنابراین، در این روز، بیشتر از روزهای دیگر سال، نیاز به اقدامات چاره جویانه، موثر و فوری مسئولان در جهت بهبود شرایط و رفع موانع و مشکلات پیش روی صنوف احساس می شود.

ما در شرکت پونک شیر خاوران به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی اصناف کشور، این روز را به تمام صنوف و فعالان آن تبریک گفته و برای تمام این عزیزان، آرزوی موفقیت می کنیم.

 

از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

اول تیرماه روز ملی اصناف گرامی باد
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب