میلاد مسیح (ع) ۲۰۲۴ مبارک باد.

  1. خانه
  2. /
  3. رویدادها
  4. /
  5. میلاد مسیح (ع) ۲۰۲۴ مبارک باد.

ما میلاد مسیح (ع) را به تمام مردم جهان به خصوص پیروان ایشان تبریک می‌گوییم. ولی در ادامه قصد داریم مطالب جالبی را در مورد این روز با شما در میان بگذاریم. پس اگر به این موضوع علاقه دارید لطفا در ادامه همراه ما باشید.

مسیح یعنی چه؟

معنی لغوی کلمه مسیح به معنی ناجی و نجات دهنده است. در زبان یونانی به کریستوس نیز ترجمه شده است. پیروان این پیامبر بزرگ را مسیحی میگویند. در زبان های اروپایی به مسیحیان کریستیان نیز گفته می شود.

میلاد حضرت مسیح مبارک

عیسی (ع) کیست؟

عیسی (ع) یکی از پیامبران بزرگ و صاحب کتاب است. از این رو ایشان در اغلب مذاهب و ادیان، شناخته شده و قابل احترام هستند. مسیح (ع)  در منطقه ی جنوبی اورشلیم به نام بیت اللحم چشم به جهان گشود. مادر ایشان حضرت مریم(ع) ،در بین مردم دنیا و در تمام دوران ها به پاکی و پاکدامنی معروف هستند.

انجیل کتاب آسمانی

نام کتاب آسمانی عیسی (ع) و پیروان مسیحیت انجیل است. انجیل لغتی یونانی به معنی بشارت است. در زبان عربی به این کتاب اناجیل می گویند.در این کتاب ، زندگی نامه ی عیسی (ع) و بیانات و آموزه های مذهبی و اخلاقی ایشان بیان شده است. به مجموعه ی این انجیل ها انجیل عهد جدید گفته می شود.

پیروان دین مسیحیت

در میان پیروان دین مسیحیت در تمام جهان ، چهار انجیل، متی، مرقس، لوقا و یوحنا معتبر است. سایر انجیل ها که تعداد آنها به بیش از ۱۱۴ عدد می رسد از نظر کلیساهای مسیحیت خارج از کتاب های آسمانی محسوب می شوند و به عنوان کتاب آسمانی معتبر نیستند.

بیشتر بخوانید:  روز جهانی آشپز، علم و هنر در خدمت تجربه طعم‌های لذت‌بخش

فرقه های دین مسیحیت

پیروان مسیح (ع) به سه دسته ی بزرگ به نام کاتولیک، ارتدکس و پروتستان تقسیم شده اند. امروزه بزرگ ترین ، مهم ترین و شاید تاثیر گذارترین مذهب دین مسیحیت فرقه ی کاتولیک است که رهبر و پیشوای مذهبی آنان پاپ نمایده می شود. پیروان مذهب کاتولیک، خود را نمایندگان اصلی کلیساهای مسیحیت می دانند.فرقه ی کاتولیک مراسم مذهبی خاص خود را دارند که از جمله ی آنها می توان به مراسم، تعمید، توبه، اعتراف،تناول، ازدواج و مسح بیماران نزدیک مرگ اشاره کرد. کاتولیک ها دعاها و خطبه ها و نمازهایشان را به زبان لاتین می خوانند. پیروان دین مسیحیت هر سال، سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) را به عنوان آغاز سال نو میلادی جشن می گیرند.

سال نو میلادی مبارک

شرکت پونک شیر خاوران ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به تمام مردم دنیا، و به خصوص پیروان دین مسیحیت، آغاز سال نو میلادی را نیز به این عزیزان تبریک می گوید.

با آرزوی سالی خوش و سرشار از سلامتی.

مطالب مرتبط:
از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

میلاد حضرت مسیح مبارک
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب