نمایشگاه آگروفود ایران ۲۰۱۹

  1. خانه
  2. /
  3. رویدادها
  4. /
  5. نمایشگاه آگروفود ایران ۲۰۱۹

نمایشگاه آگروفود ایران به عنوان بزرگترین و معروفترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در اقصی نقاط دنیا شناخته شده است. در این نمایشگاه‌ها، هر ساله، بزرگان صنایع غذایی، کشاورزی، ماشین آلات و صنایع وابسته، برای تبادل اطلاعات فنی و مراودات اقتصادی،  گرد هم می‌آیند. به همین دلیل، این نمایشگاه‌ها به عنوان یک رویداد بین المللی مرتبط با صنعت ما، فرصت ویژه ایست.

نقش نمایشگاه های بین‌المللی

با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاه های بین‌المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین بمنظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران معروف به ایران آگروفود هر سال در تهران برگزار می گردد.

شرکت پونک شیر خاوران امسال نیز به منظور دیداری دوباره با هموطنان و مشتریان عزیز و معرفی هر چه بهتر محصولات خود در این نمایشگاه شرکت کرده است. امیدواریم بتوانیم هر ساله با تلاشی شایسته در جهت بهبود اقتصاد و صنعت غذای کشور عزیزمان در این نمایشگاه ها  در کنار شما دوستان باشیم. همراهی و حضور پرشور شما عزیزان در این نمایشگا‌ه‌ها، باعث دلگرمی و افتخار ما خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
سایر مطالب تکین
نمایشگاه ایران آگروفود 2019
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب