پیتزا با نان تست یا ساندویچ با ذرت و پنیر

پیتزا یک غذای پرطرفدار بین المللی است ولی بعضی اوقات همه ی مواد مورد نیاز، برای تهیه آن را در دسترس نداریم، یکی از مواد اولیه ای که ممکن است در دسترس نباشد، یا تهیه ی آن برای شما زمانبر باشد، خمیر پیتزا ست.

پیتزا با نان تست

البته پیشنهاد ما برای شما ، استفاده از خمیر پیتزاهای نیمه آماده ی تکین است. اما گاهی شما حتی خمیر پیتزای نیمه آماده هم در دسترس ندارید. در این شرایط می توان از روش های دیگری برای پخت ساده و راحت پیتزا استفاده کرد. یکی از این روش ها استفاده از نان تست، به جای خمیر پیتزا ست، البته گاهی این جایگزینی کاملا عمدی انجام می شود. به این دلیل که می توان با قرار دادن مواد پیتزا بر روی نان تست، صبحانه ای کامل و سریع آماده کرد. یک صبحانه ی خوش مزه و پیتزایی که حتی نیازی به فر هم ندارد.

اگر شما هم به پیتزا و ساندویچ های پنیری علاقه دارید، برایتان  یک پیشنهاد جذاب و خوش مزه داریم. فقط کافیست که مواد زیر را در دسترس داشته باشید تا یک صبحانه ی عالی و یا یک عصرانه ی خوش مزه را خیلی سریع آماده کنید.

برای تهیه ی این ساندویچ پنیری با ساده ترین مواد شروع میکنیم و در پست ها و مطالب بعدی مدل های متنوع تری از این نوع ساندویچ ها را معرفی و خواهیم کرد.

ساندویچ پیتزا با ذرت پنیری

مواد لازم

سوسیس، کالباس یا ژامبون ۴۰۰ گرم

نان تست صبحانه ۸ عدد

پنیر پیتزا ۵۰۰ گرمی تکین

گوجه فرنگی یک عدد

پیاز یک عدد

سس گوجه فرنگی به میزان لازم

ذرت ۳ قاشق غذاخوری

فلفل دلمه به مقدار دلخواه

آویشن و روغن کمی

ادویه های لازم (فلفل سیاه و زرد چوبه)

طرز تهیه

پیاز را بر روی حرارت و با کمی روغن تفت دهید تا سبک شود. کالباس ها ( میتوانید از ژامبون و سوسیس نیز استفاده کرد) را به پیازها اضافه کنید و تفت دهید. در ادامه فلفل دلمه ای ، آویشن، ادویه و سبزیجات دلخواهتان را به مواد اضافه کنید. کمی به تفت دادن مواد ادامه دهید و بعد مواد را از روی حرارت بر دارید.

آماده کردن نان تست

شما می توانید نان ها را به شکل دلخواهتان برش بزنید و یا اینکه به همان حالت استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که کمی کره در تابه بریزید و یک طرف نان ها را با کره حرارت دهید. این کار باعث لطافت و بهبود طعم نهایی ساندویچ یا پیتزای شما خواهد شد ولی شما می توانید برای تسریع در کار و یا متناسب با ذائقه ی خود  این مرحله را حذف کنید.

بعد از اینکه نان ها را با کره حرارت دادید، آنها را در سینی بچینید طوری که طرف کره ای آن روی قرار بگیرد. روی نان ها را با سس گوجه فرنگی پوشش دهید. روی سس گوجه فرنگی پنیر پیتزا تکین بریزید و بعد موادی را که قبلا در تابه آماده کرده بودیم را روی پنیر پیتزا ها پهن کنید. حالا روی مواد را با گوجه فرنگی، ذرت پخته شده و یا کنسرو ذرت بپوشانید و در نهایت روی همه ی مواد دوباره به میزان لازم پنیر پیتزا بریزید.

شما میتوانید این کار را در چند لایه تکرار کنید.و ساندویچ های هیجان انگیز تری بیافرینید.

حالا این مواد را به همین صورت در فر یا تابه با حرارت ملایم  بگذارید. ساندویچ پیتزایی و پنیری شما آماده است. نوش جان.

 

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پیتزا با نان تست و ذرت
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب