۱۰۰۰ نوع پنیر در یک پیتزا

  1. خانه
  2. /
  3. اخبار
  4. /
  5. ۱۰۰۰ نوع پنیر در یک پیتزا

ثبت رکورد تهیه و پخت پیتزا با ۱۰۰۰ نوع پنیر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از البلاد،  ژولین سری که یک سرآشپز و پیتزا پز فرانسوی است در نظر دارد که با تهیه ی پیتزایی با ۱۰۰۰ نوع پنیر، رکورد جدیدی ( رکورد تنوع تعداد پنیر در یک پیتزا)  را در تاریخ پیتزای جهان ثبت کند.

رکورد 1000 نوع پنیر

رکورد های قبلی

در سال های گذشته نیر چنین رکوردهایی با تنوع و تعداد پنیر بسیار کمتر ثبت شده بود. از جمله یک پیتزا پز درلیون (۲۰۲۰) که قبلا توانسته بود پیتزایی با ۱۱۱ نوع پنیر را ثبت کند، توانست رکورد خود را به ۲۵۴ نوع پنیر بهبود ببخشد. او اندازه ی پیتزا را در اندازه ی متعارف انتخاب و از هر نوع پنیر فقط ۱۰ گرم استفاده کرد. البته در رکورد های قبلی نیز مقدار ۱۰ گرم برای هر نوع پنیر ثبت شده بود.

رکورد جدید

حالا ژولین سری، که به وسیله ی تعدادی از تولید کنندگان معتبر و به نام پنیر دنیا، مثل گروه لبنیات ملی snell  و منطقه ی Auvergne-Rhone-Alpes پشتیبانی و حمایت می شود. ژولین و سرمایه گذارانش، در مورد میزان استفاده از هر پنیر و یا اندازه و ابعاد نهایی پیتزا چیزی اعلام و فاش نکرده اند. و تنها چیزی را که به صورت رسمی اعلام کرده اند، تقسیم قطعات پیتزای تهیه شده در بین بازدیدکنندگان است.

این سرآشپز فرانسوی در تلاش برای ثبت برای ثبت این رکورد جهانی با تکیه بر پنیرهای محلی است. تا به حال اطلاعات و آمار دقیقی در مورد تعداد انواع پنیرهای فرانسوی منتشر نشده است. اما حامیان و سرمایه گذاران ژولین معتقدند که ۱۲۰۰ نوع پنیر در این منطقه وجود دارد.

در ثبت رکورد قبلی، کل پنیرهای مورد استفاده بر روی پیتزایی با قطر ۳۰ سانتی متر پخش شد. ولی از آنجا که در ثبت رکورد جدید میزان استفاده از پنیر و اندازه ی آن اعلام نشده است نمی توان پیش بینی دقیقی از میزان مواد مورد استفاده داشت.

ما در پونک شیر خاوران برای این سرآشپز و همراهان و حامیانش آرزوی موفقیت می کنیم. و امیدواریم ثبت این رکورد برگ تازه ای از ابتکارات و نوآوری ها در زمینه ی تهیه پیتزا را رقم بزند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

رکورد 1000 نوع پنیر پیتزا در یک پیتزا
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب