پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین

پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین به صورت پر چرب، رنده شده‌ و دو رنگ از با کیفیت ترین کره‌های حیوانی و گیاهی و با رنگ طبیعی بتاکاروتن تهیه می‌شود. درصد چربی بالا و کشش پذیری بسیار عالی این پنیر، آن را نسبت به سایر پنیر‌های رستورانی و فست فودی، با حجم بالا، متمایز کرده است. بسته‌بندی این محصول به صورت اختصاصی برای مصارف رستورانی و فست فود‌ها که حجم مصرف بیشتری دارند، به شکل ظرفی طراحی شده است.

مشخصات محصول:

وزن خالص محصول: ۲۰۰۰ گرم

تعداد محصول در هر کارتن: ۶ عدد

وزن خالص کارتن همراه محصول: ۱۲ کیلو‌گرم

مصرف کنندگان محترمی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای به آشپزی و پخت انواع غذاهای پنیری می‌پردازند، معمولا حجم مصرف بسیار بالایی دارند. این محصول برای مصرف این عزیزان به صورت اختصاصی تولید و ارائه می‌شود. بسته بندی این محصول به صورت ظرفی، باعث حفظ شکل و بافت پنیر و در نهایت حفظ کیفیت محصول می‌شود. شکل ظرفی بسته بندی این محصول، امکان انبارداری و دپو پنیر، بدون نگرانی از تغییر شکل و فشرده شدن  را در حجم‌های بالا برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر این محصول، سایر محصولات رستورانی ما با کیفیت‌های مختلف و بسته بندی متفاوت ( تاپینگ پیتزا ویژه ، تاپینگ پیتزا دانمارکی، تاپینگ پیتزا اسنکی ، پنیر پروسس ورقه‌ای ) تولید و عرضه می‌شود. شما رستوران داران، فست فودی‌های و صاحبان کسب و کار می توانید متناسب با نیاز خود و میزان مصرف، محصول موردنظر را انتخاب و برای تامین آن به صورت عمده، با همکاران ما در تماس باشید. ۶ ظرف یک کیلویی این محصول در یک کارتن قرار می‌گیرد.

از توجه شما سپاسگزاریم.