روز حمل و نقل و رانندگان

  1. خانه
  2. /
  3. رویدادها
  4. /
  5. روز حمل و نقل و رانندگان

۲۶ آذرماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است. این نامگذاری در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

روز حمل و نقل و رانندگان گرامی باد

 نیروی محرّکه توسعه

تنوع و گستردگی منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین، تحولات سریع فن آوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی حساس و پیچیده ساخته است. تا آنجا که کارشناسان اقتصادی، از این بخش به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می کنند.

نا گفته پیداست که کارآمدی و توانمندی این صنعت، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورهاست.بنابراین، رشد و موفقیت های اساسی و راهبردی در زمینه ی اقتصادی، ارتباط مستقیمی با سرمایه گذاری کلان در تجهیزات حمل و نقل و زیر ساخت های آن خواهد داشت. حتی میتوان  سرمایه گذاری بر روی منابع انسانی این صنعت و مهارت های آنان،را در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی موثر دانست.

بنابر آنچه گفته شد،در حال حال حاضر، حمل و نقل یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشورها محسوب می شود. و جوامع برای حضور موثر و کارآمد در بازارهای جهانی، و در پی آن رشد و توسعه ی اقتصادی و اجتماعی، ملزم به سرمایه گذاری در این صنعت هستند. هر گونه اهمال در این امر باعث جا ماندن کشورها از روند سریع پیشرفت بازارهای جهانی خواهد شد. نتیجه ی این عقب ماندگی ها، وابستگی بیشتر به کشورهای توسعه یافته و ایجاد جامعه ای مصرف کننده و منفعل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  روز جهانی سمبوسه 2024

تجارت جهانی

رقابت در بازارهای بین المللی برای به دست آوردن سهم بیشتر در تجارت جهانی، روز به روز فشرده تر و پیچیده تر می شود. در این میان، تولید کنندگان و صادرکنندگانی موفق می گردند که با برخورداری از فن آوری روز در بخش تولید و بهره گیری صحیح از مدیریت علمی بازار در بخش توزیع و حمل و نقل، بتوانند قیمت تمام شده و هزینه های تجاری را برای عرضه محصولی استاندارد کاهش دهند.

شرکت پونک شیر خاوران، این روز را به تمامی فعلان صنعت حمل و نقل، که بی شک رسیدن به پویایی اقتصادی و اجتماعی کشور ، در گرو خدمات ایشان است، تبریک عرض می نماید.

مطالب مرتبط:
از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

Happy transportation and drivers day
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب