پنیر موزارلا با شیر بوفالو بهترین پنیر پیتزای دنیا

  1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. پنیر موزارلا با شیر بوفالو بهترین پنیر پیتزای دنیا

آیا می دانید بهترین پنیر پیتزا ی دنیا چه نوع پنیری است؟ در واقع باید گفت پنیر موزارلا با شیر بوفالو بهترین پنیر پیتزای دنیاست.

پیتزا همیشه هم معنی و مترادف با انواع پنیر است. ممکن است با شنیدن کلمه ی پنیر پیتزا و پیتزا، ذهن شما نا خواسته به سمت فست فود ها، تبلیغات تلویزیونی، عکس ها و سلفی های خوشمزه و هیجان انگیز منحرف شود اما در واقع، حقیقت های جالبتری در مورد پیتزا و انواع پنیر پیتزا وجود دارد که ما سعی داریم شما را با آنها آشنا کنیم.

بهترین پنیر پیتزا

بهترین پنیر پیتزای دنیا

بهترین انتخاب برای اکثر پیتزاها، پنیر پیتزا موزارلاست. ویژه ترین و ایده آل ترین حالت ممکن، پنیر موزارلا بوفالو است که بهترین آن در شهر ناپل، مهد پیتزای مدرن تولید و ارائه می شود. البته برای پخت پیتزا شما انتخاب های خوب و هیجان انگیز دیگری نیز دارید و لی ما در اینجا به پنیر موزارلا بوفالو می پردازیم.

پنیر موزارلا بوفالو

باید اعتراف کنیم که از نظر ما و همه ی مردم در سراسر دنیا موزارلای واقعی همان چیزی است که از شیر گاومیش کامپانیا و در ناپل به دست می آید. و بهترین پنیر پیتزا نیز، همان پنیر موزارلایی است که از خامه ای ترین شیر گاومیش های ایتالیایی تهیه می شود. شاید شما تجربه اش را داشته باشید ولی اگر ندارید باید بگوییم که پنیر پیتزای واقعی همین نوع پنیر موزارلاست.

آیا پنیر موزارلای بوفالو به عنوان پنیر پیتزا به خوبی ذوب می شود؟

در جواب این سوال باید گفت، بله. پنیر موزارلای بوفالو همان پنیری است که حوضچه های کوچک خامه ای و کشدار را بر روی پیتزا های فوق العاده ایجاد می کند. احتمالا در تصاویر و عکس های فست فود ها و یا پیتزافروشی های معروف این بافت و فرم را دیده اید. شاید هم آن را امتحان کرده و از بافت و طعم بی نظیرش لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید:  پیتزا در خاورمیانه

ترفندهای پخت پیتزاهای رستورانی

 استفاده از پنیر موزارلای بوفالو برای پیتزا

در همین ابتدا باید توجه داشته باشید که اجاق ها و فر های ما نمی توانند به اندازه ی اجاق های سنگی مخصوص پخت پیتزا داغ شوند. بنابراین گاهی ممکن است در بعضی از قسمت های پیتزایتان، لکه هایی روشن و خیس باقی بماند. برای رفع این مشکل، بعد از باز کردن بسته بندی پنیر موزارلا بوفالو و قبل از پختن، آن را در یک سبد قرار دهید تا کمی خشک شود. در این مرحله میتوان کمی نمک هم به پنیر ها افزود.

حالا می توانید با گوجه فرنگی و ریحان تازه از طعم یک مارگاریتای ایتالیایی لذت ببرید و یا پیتزای مورد علاقه ی خودتان را خلق کنید. در هر صورت شما از طعم واقعی پنیر پیتزا یعنی پنیر موزارلا بوفالو لذت خواهید برد.

مطالب مرتبط:
از توجه شما سپاسگزاریم.
سایر مطالب تکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پنیر موزارلا با شیر بوفالو بهترین پنیر پیتزای دنیا
خمیر پیراشکی فلفلی تکین
خمیر پیراشکی زعفرانی تکین
خمیر پیراشکی ساده تکین
پنیر پیتزا رنده 2 کیلویی (ظرف) تکین
پنیر پیتزا ورقه 400 گرمی تکین
پنیر پیتزا پروسس ورقه ای 180 گرمی تکین
خمیر پیتزا مینی تکین
پنیر پیتزا یک کیلویی سوپر مارکتی رویال
پنیر پیتزا 180 گرمی تکین
پنیر پیتزا دو کیلویی تکین
تاپینگ پیتزا دانمارکی تکین
تاپینگ پیتزا ویژه تکین
تاپینگ پیتزا اسنکی تکین
خمیر پیتزا زعفرانی تکین
خمیر پیتزا ساده تکین
پنیر پیتزا ویژه ظرفی تکین
خمیر پیراشکی فلفلی تکین

جدید‌ترین مطالب